Men hej igen!

Tiden går så fort, jag hinner inte riktigt med här. På dagarna är det skola och sen aktiviteter och sen hem till familjen å käka. Mycket franska är det och vi i nybörjargruppen kämpar på med att bevara all info i huvudet :)
Här är min roomie Elin, också från sverige. Vi bor hos samma familj och delar badrum. 
Pick-nick i parken precis bredvid skolan. Eftersom vi inte får någon lunch är det lättast att bara köpa med sig en baguette, yoghurt och någon frukt. Gött å avslappnat.

Såhär ser det ut där vi sitter och äter. Självklart utomhus efter som det är så varmt :)
Tillhöger ser ni min värdmamma Brigitte och till vänster vid datorn min värdsyster Elba.

Pappa Ziad som är pensionerad och står för matlagningen. C'est tres bon!
Idag var vi på utflykt runt i Aix. Otroligt fint landskap! Här är Roberto, Rebecca och Marcus som jag pluggar med.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Härliga tider! Roligt med bilder på hur det är där nere. Här regnar det en del men det verkar det inte göra hos dig :-) Skype?

2011-09-02 @ 18:59:57
Postat av: elin

superkul att du bloggar när du är nere i baguetternas land! :D hoppas franskan inte är för krånglig! men du lär dej! :D man kommer långt på baguett och croissant haha :P ska följa dej varje dag! :D



kram

/elin

2011-09-02 @ 22:53:59
URL: http://purephotos.blogg.se/
Postat av: johanna

Så kul att se hur du har det! Det verkar ju toppenbra och härligt att vi nu kan följa dig på bloggen :) Ha det fint och lycka till med franskan! Kram!

2011-09-03 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0