En ny epok

Förlåt för dålig uppdatering på sistone, har varit mycket här.
Det senaste som hänt är att jag har flyttat!!! Wow, vilken grej. Det har man väntat på ett tag. Familjen som jag bodde hos var trevlig men det var för mycket regler och "tiss e li tass" så nu bor jag i en egen lägenhet tillsammans med Moa. Härligt! Har varit och handlat (storhandlat till mig själv för första gången i mitt liv tror jag), köpt en inflyttningspresent till mig själv (en kokbok) och lagat mat. Nu väntar en lugn kväll med boken i hand. Är helt slut efter dagens utflykt till Marseille med klassen.
Igår var jag på en 7 timmars lång vandring också,  uppför berget St. Victoire med matsäck i ryggan. Fantstiskt utsikt och perfekt väder, men mör i benen och ständigt hungrig nu eferåt, klart värt!
Så här kunde det se ut förut på en fredagkväll.
Men nu har man eget kök..
Fri tillgång till matsal och härlig rumskompis (med sin syrra till höger)..
och eget rum, men det hade jag ju iof förut också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0